Dit artikel is niet beschikbaar in het Dutch, weergeven in het English
Neem contact met ons op
Bezorgopties

Je kunt kiezen uit deze bezorgopties:

Bezorgoptie
Uiterste tijd
Bezorgtijd
Kosten
Standaard Levering23:593 tot 7 dagen4.99
Express Levering23:591 tot 3 dagen11.99

Feestdagen zijn niet inbegrepen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Waar is mijn bestelling?

Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, kan het zijn dat deze nog moet worden afgeleverd. Misschien heeft de koerier geprobeerd te leveren, maar was je niet aanwezig? 

Ze proberen het maximaal drie keer. 

Standaardlevering duurt drie (3) tot zeven (7) werkdagen. 

Je kunt je bestelling volgen met het unieke trackingnummer dat je hebt ontvangen in onze verzendmail. 

Als je deze e-mail niet kunt vinden, kun je het trackingnummer vinden in je bestelgeschiedenis.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Bestelling Volgen

In onze verzendmail vind je het unieke volgnummer van je bestelling. Controleer uw map met ongewenste e-mail als u de e-mail niet hebt ontvangen. 

Standaardlevering duurt drie (3) tot zeven (7) werkdagen.  

Je kunt ook het volgnummer vinden in je bestelgeschiedenis om je bestelling te volgen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Waarom is mijn bestelling te laat?

Afhankelijk van de bezorgoptie die je hebt gekozen, is het mogelijk dat je bestelling nog niet wordt bezorgd. 

Standaard levering - drie (3) tot zeven (7) werkdagen. 

Je kunt de status van je bestelling ook controleren met het trackingnummer dat we je in de bevestigingsmail hebben gestuurd.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Waarom is mijn bestelling/artikel teruggestuurd naar de afzender?

Onze bezorgpartners proberen je bestelling drie keer te bezorgen. Soms kunnen er problemen optreden bij het vinden of bereiken van het afleveradres, en als het niet lukt, dan wordt de bestelling geretourneerd. 

Het kan voorkomen dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt en niet kan worden afgeleverd. Je zou de reden moeten kunnen controleren waarom het is geretourneerd door gebruik te maken van de trackinglink die je in de verzend-e-mail hebt ontvangen. Als dit om wat voor reden dan ook niet lukt, laten ze een kaartje achter met de mededeling dat je bestelling naar ons wordt geretourneerd. 

Helaas kan een bestelling die door de koerier naar ons is geretourneerd, niet opnieuw naar onze klanten worden doorgestuurd, maar wordt deze volledig terugbetaald zodra het magazijnteam deze heeft verwerkt. 

Indien je de artikelen toch nodig hebt, verzoeken wij je een nieuwe bestelling te plaatsen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Mijn bestelling wordt weergegeven als afgeleverd, maar ik heb het niet ontvangen

Wat vervelend om te horen dat je je pakket niet hebt ontvangen. 

Het kan zijn dat de bezorger je bestelling op een veilige plek of bij de buren heeft afgeleverd. Kijk buiten of je je bestelling ergens kunt vinden. Je bestelling is mogelijk op een veilige plek achtergelaten. 

Het is ook de moeite waard om de bezorginformatie in de tracking te controleren, aangezien eventuele bezorgafbeeldingen die door de chauffeur zijn vastgelegd, je kunnen helpen identificeren waar het pakket is achtergelaten. Wij willen je ook vragen om dit bij je buren na te vragen, omdat de chauffeur het pakket mogelijk bij hen heeft afgeleverd. 

Als je na het controleren van het bovenstaande nog steeds hulp nodig hebt, neem dan contact op met de klantenservice, dan wij helpen je graag verder.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Verkeerd/defect artikel ontvangen

Het spijt ons te horen dat er problemen zijn met je bestelling. 

Neem binnen 28 dagen na de leverdatum contact op met ons klantenserviceteam met volledige details over het verkeerde artikel dat je hebt ontvangen en dan zullen wij dit voor je onderzoeken. 

Als je contact met ons opneemt, stuur dan ook een duidelijke afbeelding met de tags en productcode door, zodat ons klantenserviceteam het verkeerde artikel kan zien, zodat we je beter kunnen helpen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Ik mis artikelen in mijn bestelling

Het spijt ons dat er artikelen ontbreken in je bestelling. 

Voordat je contact opneemt met ons klantenserviceteam, zorg ervoor dat je je e-mails checkt. Wij zullen je op de hoogte stellen als artikelen afzonderlijk zijn verstuurd (als je bestelling meer dan één artikel bevat) of als een artikel niet op voorraad was tijdens het verpakken. 

Als je je e-mail checkt en merkt dat er een “0” staat in de aantallenkolom op je factuur, betekent dit dat we niet over de voorraad van het artikel beschikten om naar je te sturen op het moment van verzending. 

Als er op de leveringsbon staat dat een artikel in je bestelling zou moeten zitten, maar dit niet het geval is, neem dan contact met ons op. Zorg ervoor dat je alle informatie vermeldt over welke artikelen je denkt te missen, inclusief welke producten je al hebt ontvangen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Waarom zijn mijn bestelling/artikelen geannuleerd?

Het spijt ons dat je bestelling of artikel(en) is geannuleerd. 

Als de door jou bestelde artikelen niet op voorraad zijn op het moment dat je je bestelling bestelt, moeten we deze annuleren. 

Een bestelling wordt ook geannuleerd als de factuuradresgegevens niet overeenkomen met de gegevens die bij je bank bekend zijn. 

We sturen een e-mail om de annulering te bevestigen. 

Er zijn geen kosten in rekening gebracht.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Mijn bestelling is geannuleerd, maar het lijkt erop dat er nog steeds kosten in rekening zijn gebracht.

Als je bestelling is geannuleerd, word je binnen 3-5 dagen terugbetaald via je oorspronkelijke betaalmethode.
De tijd kan afhankelijk zijn van hoe snel je bank werkt.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Ik heb mijn cadeaubon niet ontvangen.

Controleer de map met ongewenste e-mail van je of de ontvanger als je je cadeaubon of eVoucher niet hebt ontvangen. 

Kun je het nog steeds niet vinden, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder met het oplossen van het probleem.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Mijn artikel is incompleet (ontbrekende onderdelen)

Het spijt ons dat er een probleem is met je artikel. Neem binnen 28 dagen na levering van je bestelling contact op met ons klantenserviceteam. 

Wanneer je contact met ons opneemt, verzoeken wij je ons te laten weten wat er ontbreekt en een foto toe te voegen van de verpakking van het pakket/artikel waarop eventuele schade te zien is, zodat we het probleem beter kunnen begrijpen en je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Mijn artikel is beschadigd

Het spijt ons dat er een probleem is met je artikel. Neem binnen 28 dagen na levering van je bestelling contact op met ons klantenserviceteam. 

Wanneer je contact met ons opneemt, verzoeken wij je ons te laten weten wat er ontbreekt en een foto toe te voegen van de verpakking van het pakket/artikel waarop eventuele schade te zien is, zodat we het probleem beter kunnen begrijpen en je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Wat is betalingsauthenticatie?

Betalingsauthenticatie of 3D-secure zijn fraudepreventie-initiatieven die zijn gelanceerd door kaartuitgevers. 

Geverifieerd door VISA (VbV) en MasterCard Secure Code (MSC) werken op dezelfde manier, waarbij gebruik wordt gemaakt van wachtwoorden die je bij de kaartaanbieder hebt ingesteld om je te beschermen wanneer je online shopt. Je wordt dan gevraagd om je wachtwoord in te voeren tijdens het betalingsproces wanneer je bij ons shopt. 

Hoe activeer ik mijn kaart? 

Je registreert je kaart op de website van je kaartaanbieder door de optie te selecteren om betalingsauthenticatie in te stellen. Je wordt gevraagd je kaartgegevens in te voeren en een wachtwoord in te stellen. Nadat je je kaart hebt geregistreerd, hoef je bij het online shoppen in de toekomst alleen nog maar je wachtwoord in te voeren. 

Met wie kan ik contact opnemen voor meer informatie? 

Als je meer informatie nodig hebt over het authenticatieproces van de betaling, neem dan rechtstreeks contact op met je kaartuitgever. Als je kaart wordt afgewezen door ons online betalingsverwerkingssysteem, controleer dan nogmaals of alle ingevoerde gegevens overeenkomen met je factuurgegevens. 

Als je zeker weet dat je kaart geldig is, probeer het dan opnieuw met dezelfde creditcard of pinpas of plaats de bestelling opnieuw met een andere kaart. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met je kaartaanbieder. 

We hebben geen controle over het authenticatieproces van de betaling, dus we kunnen je niet helpen met eventuele authenticatievragen. 


Hou er rekening mee dat je bestelling pas wordt verwerkt nadat we toestemming hebben gekregen van de uitgever van je betaalkaart om de betaling te verwerken.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Betalingsproblemen

Als je foutmeldingen krijgt bij het uitvoeren van een betaling, zorg er dan voor dat je alle gegevens correct hebt ingevoerd. 

Je kunt contact opnemen met je betalingsprovider om er zeker van te zijn dat er geen problemen zijn met je rekening. 

Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op en vermeld zo veel mogelijk details over de fout: 

  • De foutmelding die je ziet 
  • Een beschrijving van het probleem 
  • Welke betaalmethode je probeert te gebruiken 
  • Welke producten je probeert om te kopen 
  • Welke internetbrowser je gebruikt en of je onze app gebruikt 
  • Eventuele andere details die nuttig kunnen zijn 

Als je creditcard/betaalkaart is geweigerd, controleer dan of je kaart is verlopen of dat je factuuradres voor de kaart misschien anders is dan het een die je bij ons hebt geregistreerd. Je kaartaanbieder kan je hier meer over vertellen. 

Als je PayPal gebruikt, neem dan rechtstreeks contact op met PayPal.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Waarom krijg ik twee te betalen bedragen te zien voor mijn bestelling?

We nemen de betaling voor een artikel pas in ontvangst nadat het is verwerkt. In de tussentijd, vóór de verwerking, zullen wij een autorisatie vragen. 

Een autorisatie wordt op je bankafschrift weergegeven als een reservering van geld waarmee het geld aan je bestelling wordt toegewezen. 

Het geld wordt vervolgens afgeschreven wanneer we je artikel(en) hebben verwerkt om te leveren. Soms krijg je dan twee afschrijvingen te zien en wordt dit binnen 2-3 werkdagen gecorrigeerd. 

Indien wij je bestelling niet kunnen uitvoeren, nemen wij direct contact op met je bank om te vragen of je bank de machtiging wil intrekken. Als de autorisatie na een paar dagen nog steeds aanwezig is, neem dan contact op met je bank en vraag of zij in actie kunnen komen nadat wij de betaling hebben geannuleerd.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Nee, je kunt je bestelling niet annuleren of wijzigingen aanbrengen in je bestelling. 

Denk hierbij aan het toevoegen of verwijderen van artikelen, het wijzigen van kleuren of maten, het wijzigen van afleveradressen, bezorgopties of het e-mailadres dat op de bestelling staat. 

Zodra je je bestelling hebt geplaatst, wordt de bestelling direct naar het systeem gestuurd, zodat wij deze zo snel mogelijk bij je kunnen leveren. 

Als je van gedachten bent veranderd en het artikel niet langer nodig hebt, kunt je het artikel na ontvangst retourneren. Of als je iets anders wil bestellen, kun je een aparte bestelling plaatsen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Cadeaubon, evoucher of creditnota gebruiken

Selecteer de artikelen die je wil bestellen en ga zoals gewoonlijk naar de afrekenpagina. Bij het afrekenen moet je op 'cadeaubon/eVoucher gebruiken' klikken en de instructies volgen. Als je een andere voucher op dezelfde bestelling wil gebruiken, volg dan de bovenstaande stappen opnieuw.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Hoe gebruik ik een kortingscode?

Hier volgen de stappen om je promotiecode of kortingscode te gebruiken voor het afrekenen van je bestelling. 


1. Voeg je artikel(en) voor de korting toe aan je winkelmandje. 

2. Selecteer 'Bekijk je winkelmandje' om er zeker van te zijn dat je tevreden bent met je artikel(en) en selecteer vervolgens de knop 'Veilig afrekenen'. 

3. Ga door met het afrekenproces totdat je op de afrekenpagina komt. 

4. Onder de lijst met betalingsopties zie je de optie "Promotie-/kortingscode gebruiken": Selecteer deze optie, voer je code in en selecteer vervolgens "Toepassen". 


Als dit lukt, zie je aan de rechterkant in het 'Besteloverzicht' een korting toegepast op je bestelling. Hou er rekening mee dat op al onze aanbiedingen en verkopen algemene voorwaarden van toepassing zijn. Er kunnen merken of afdelingen zijn die zijn uitgesloten van onze promoties. Alle promoties zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad en promotiecodes kunnen na hun einddatum niet meer worden gehonoreerd.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Hoe vind ik mijn maat?

Maten variëren per merk en stijl. We hebben een maattabel waarin je de maten van kleding en schoenen kunt bekijken, zodat je een weloverwogen beslissing over je bestelling kunt nemen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Maattabel
Wilt u nog contact met ons opnemen?
Productinformatie

De meeste van onze productinformatie kun je vinden op onze website, wanneer je de productpagina bekijkt. Dit omvat de afbeeldingen die laten zien hoe het product eruitziet. We laten ook meer informatie zien in de productbeschrijving of binnen de productspecificatie, zoals materialen, afmetingen etc. Als je de website hebt bekeken en nog steeds aanvullende informatie nodig hebt, neem dan contact op met ons klantenserviceteam, wij kunnen je verder helpen. 

Als je contact opneemt, kan het helpen om een duidelijke afbeelding/screenshot te geven van het product waarvoor je meer hulp nodig hebt, zodat we je beter kunnen helpen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Online retourneren

 

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Retourneren - gekocht in de winkel

Als je je in de winkel gekochte artikel(en) wil retourneren voor een tegoedbon of waar mogelijk om wil ruilen, ga dan binnen 28 dagen na het bestellen naar een winkel. 

Als je artikel defect is, betalen wij het volledige bedrag terug. 

Stuur een geldig aankoopbewijs mee, zoals een kassabon of bankafschrift. 

Helaas kun je geen badkleding, ondergoed, gaatjessieraden, gepersonaliseerde of op maat gemaakte artikelen, artikelen die snel bederven of verlopen, tijdschriften, artikelen die om hygiënische redenen zijn verzegeld, computerspellen waarvan de verzegeling is verbroken of artikelen die in de knoop zitten, retourneren. 

Let op: Artikelen die in de winkel zijn gekocht, kun je alleen naar de winkels retourneren. Je kunt winkelproducten niet per post retourneren.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Kan ik meer dan één bestelling in hetzelfde pakket retourneren?

Stuur iedere bestelling afzonderlijk terug en stuur eventuele verpakkingsmaterialen die deel uitmaken van de artikelen mee met je geldige aankoopbewijs.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Hoe ontvang ik een terugbetaling?

We proberen alle retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken, zodat je je geld terugkrijgt. 

Je ontvangt binnen een week nadat je het artikel hebt geretourneerd een bevestigingsmail, maar soms kan het iets langer duren. Eventuele terugbetalingen worden terugbetaald via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij het bestellen. 

Als je bestelling geheel of gedeeltelijk met een cadeaubon is betaald, wordt de terugbetaling uitgevoerd in de vorm van een cadeaubon of voucher tot de waarde van de cadeaubon die je hebt gebruikt. Op dat moment wordt het resterende bedrag terugbetaald via de andere gebruikte betaalmethoden.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?

We proberen alle retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken om je geld terug te krijgen, maar laat het ons 7 dagen weten voordat je retourzending verwerkt is. Je zou een bevestigingsmail moeten ontvangen wanneer dit is gebeurd. Hierna kan het nog 7 dagen duren voordat het geld wordt teruggestort op je betaalmethode, omdat dit afhankelijk is van de processen van de banken.

In bepaalde periodes van het jaar zal de verwerkingstijd langer zijn, zoals rond Kerstmis en op feestdagen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Ik zie de terugbetaling niet op mijn bankafschrift

Het kan 7 dagen duren voordat de terugbetaling op je bankrekening te zien is.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Mijn artikel heeft de verkeerde personalisatie

Het spijt dat er een probleem is met je artikel. In de meeste gevallen personaliseren wij het product volgens de specificatie waar je om vroeg toen je de bestelling plaatste. 

Voor online geplaatste bestellingen sturen we ook een e-mail met ontvangstbevestiging, waarin de bestelde artikelen worden bevestigd, samen met de personalisatiegegevens die je hebt verstrekt. We raden je aan om dit eerst goed te controleren als de personalisatie op je product niet correct is. 

Vanwege de aard van personalisatie is het mogelijk dat er tijdens het productieproces in zeldzame gevallen fouten worden gemaakt. Als dit bij jouw bestelling het geval is, neem dan binnen 30 dagen na levering van het pakket contact op met onze klantenservice. We raden je ook aan een foto van de fout te sturen, zodat we het probleem beter kunnen begrijpen. 

Let op: Omdat er voor geen enkele speler vaste rugnummers zijn, kunnen deze op ieder moment worden gewijzigd. Daarom kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor wijzigingen in de rugnummers van spelers op voorbedrukte shirts of op maat gemaakte gepersonaliseerde shirts.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Ik wil graag feedback geven over een van jullie winkels

Als je ons wil vertellen over een recent bezoek aan een van onze winkels, neem dan contact met ons op. 

Wanneer je contact met ons opneemt, vermeld dan de locatie, datum en tijd van je bezoek, zodat wij je beter kunnen helpen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Hoe kan ik gegevens en marketingvoorkeuren wijzigen?

Wanneer je inlogt, kun je de meeste van je gegevens bekijken en beheren. 

Ga gewoon naar Mijn account om je account en wachtwoord te beheren, onder Contactvoorkeuren voor en je kunt je huidige voorkeuren bekijken en deze online wijzigen. In het onderdeel Kaarten beheren kun je betalingsgegevens bijwerken.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Hoe kan ik me voor een account registreren?

Registreer een account bij ons om te profiteren van het feit dat je je bestellingen en bestelgeschiedenis op één plek hebt en je kunt profiteren van ons versnelde afrekensysteem. 

Wanneer je je account aanmaakt, kun je je aanmelden voor het ontvangen van onze nieuwsbrieven, zodat je altijd op de hoogte blijft van de laatste trends, speciale aanbiedingen en promoties.  

Nadat je de stappen voor het instellen van je account hebt gevolgd, kun je je gegevens bijwerken via het onderdeel Mijn account van onze website. Hier kun je je adressen, betaalkaarten beheren en je bestellingen bekijken.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Hoe maak of wijzig ik mijn wachtwoord?

Registreer een account bij ons om te profiteren van het feit dat je je bestellingen en bestelgeschiedenis op één plek hebt en je kunt profiteren van ons versnelde afrekensysteem. 

Wanneer je je account aanmaakt, kun je je aanmelden voor het ontvangen van onze nieuwsbrieven, zodat je altijd op de hoogte blijft van de laatste trends, speciale aanbiedingen en promoties. 

Je wordt gevraagd een wachtwoord voor je account aan te maken. Als je al een account bij ons hebt, maar je wachtwoord niet meer weet, kun je de link Wachtwoord vergeten gebruiken om je wachtwoord opnieuw in te stellen door de stappen te volgen. 

Je kunt je account en je wachtwoord beheren in het onderdeel Mijn account.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Hoe kan ik mijn e-mailadres aanmaken of wijzigen?

Voor de veiligheid van onze klanten staan wij niet toe om het e-mailadres te weigeren. 

Als je een alternatief e-mailadres wil gebruiken, vragen wij je om een nieuw account aan te maken.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Account afmelden/verwijderen?

Het hebben van een account is gratis en zorgt ervoor dat je eenvoudig kunt shoppen, zonder dat je daarbij iedere keer je gegevens moet invoeren. Het geeft je ook een eenvoudig overzicht van je bestelgeschiedenis. 

Als je je account wil deactiveren, neem dan contact met ons op en bevestig je geregistreerde e-mailadres en naam op het account. 

Zodra we je account hebben geannuleerd, ontvangt je een e-mailbevestiging.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Aanbevolen
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Toevoegen aan lijst met veilige afzenders

Soms kom je problemen tegen en bijvoorbeeld geen account-e-mails ontvangen die wij naar je sturen. Dat is onhandig, omdat we verzendmeldingen, factureringsfouten en orderupdates via e-mail communiceren. Door ons e-mailadres toe te voegen aan je lijst met veilige afzenders, zorgt je ervoor dat je onze e-mails in je inbox ontvangt en verklein je de kans dat je in de toekomst problemen ondervindt bij het ontvangen van onze e-mails. Iedere internetprovider (ISP) heeft spamfilters die zowel adressen op de witte lijst als adressen op de zwarte lijst bijhouden. Als een adres op de witte lijst van een persoon staat, is e-mail van de specifieke afzender toegestaan. Om ervoor te zorgen dat je onze e-mails ontvangt, volg je de onderstaande instructies om onze e-mailadressen toe te voegen aan je adresboek voor je specifieke ISP. 

Hotmail

1. Open je inbox 

2. Klik op "Opties" (in de rechterbovenhoek van het scherm) en vervolgens op "Meer opties" onderaan de vervolgkeuzelijst 

3. Selecteer "Veilige en geblokkeerde afzenders" en klik vervolgens op "Veilige afzenders"

4. Kopieer en plak ons e-mailadres in het daarvoor bestemde vak en klik op "toevoegen aan lijst" 

5. Ons e-mailadres is succesvol toegevoegd aan je lijst met veilige afzenders 

Microsoft Office/Outlook 2003

1. Open je inbox 

2. Klik op de werkbalk op "Acties" 

3. Selecteer "Ongewenste e-mail" in het vervolgkeuzemenu 

4. Selecteer "Afzender toevoegen aan lijst met veilige afzenders" 

5. Er kan een dialoogvenster verschijnen met de woorden "De afzender van het geselecteerde bericht is toegevoegd aan je lijst met veilige afzenders". Klik op OK om te bevestigen. 

6. Het e-mailadres is nu ingevoerd in je Outlook-contactenlijst 

Yahoo!

1. Open je inbox. 

2. Ga naar een e-mail van ons en klik op de knop "Toevoegen" naast ons e-mailadres 

3. Als dit nog niet het geval is, kopieer en plak dan ons e-mailadres in het e-mailveld en klik op "Opslaan" 

4. Het kan zijn dat er een dialoogvenster verschijnt met de woorden "Contact is toegevoegd" naast een groen vinkje. Klik op “OK” om het dialoogvenster te sluiten. 

5. Het e-mailadres is nu ingevoerd in je adresboek van Yahoo!. 

Microsoft Office Outlook 2007

1. Open je inbox 

2. Open het menu “Extra” en klik op “Opties” 

3. Op het tabblad “Voorkeuren” onder “E-mail” klik je op “Ongewenste e-mail” 

4. Klik op “Veilige afzenders” of “Veilige afzenders” Ontvangers” tabblad en selecteer “Toevoegen” 

5. Kopieer en plak ons e-mailadres in het vak “Voer een e-mailadres of internetdomeinnaam in om aan de lijst toe te voegen” en klik op OK 

6. Het e-mailadres is nu toegevoegd aan je contactenlijst. 

AOL Mail

1. Open je inbox 

2. Navigeer naar een van onze e-mails aan jou. Beweeg de muis over ons e-mailadres in het onderdeel 'Van' om een kleine vervolgkeuzelijst te openen. 

3. Klik op “Contact toevoegen” om te bevestigen 

4. Het e-mailadres is nu toegevoegd aan je contactenlijst 

Google Mail

1. Open je inbox 

2. Navigeer naar een e-mail van ons 

3. Klik op de link ‘Meer opties’ naast de datum 

4. Klik op "Afzender toevoegen aan contactenlijst" in de optielijst 

5. Het e-mailadres is nu ingevoerd in je Gmail-contactenlijst.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Ik heb problemen met inloggen. Wat kan ik doen?

Als je een account bij ons hebt, zorg er dan voor dat je hetzelfde e-mailadres en wachtwoord gebruikt als bij het instellen van je account. 

Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je via de link 'Wachtwoord vergeten' op de inlogpagina je wachtwoord opnieuw instellen. 

Als je geen account hebt, kun je account. 

Dit houdt in dat je al je bestelgeschiedenis en details op één plek kunt bekijken. 

Als het inloggen op je account niet lukt, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen
Ik ondervind problemen bij het gebruik van de website

Het spijt ons dat je problemen ondervindt met onze website. Hieronder vind je een aantal suggesties die kunnen helpen: 

  • Probeer een nieuwe browsersessie te openen als dit niet werkt open een incognitovenster (Google) of een nieuw InPrivate-venster (Edge) 
  • Wis je cache en cookies 
  • Deactiveer eventuele plug-ins 
  • Controleer je HTTPS-instellingen 
  • Wis je tijdelijke bestanden 
  • Probeer het op een ander apparaat, zoals een mobiele telefoon, desktop-pc, laptop of tablet. 

Let op: als je specifieke problemen ondervindt bij het uitvoeren van een betaling, bijvoorbeeld tijdens het afrekenen, moet je mogelijk rechtstreeks contact opnemen met de betalingsprovider om betalingsfouten op te lossen en je account te controleren. 

Als je al het bovenstaande hebt geprobeerd en als het nog steeds niet lukt, neem dan contact op met ons klantenserviceteam, zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Wanneer je contact met ons opneemt, kan het helpen om screenshots mee te sturen die het probleem laten zien waarvoor je meer hulp nodig hebt, zodat we je beter kunnen helpen.

Wilt u nog contact met ons opnemen?
Email

Whet kan 1 tot 2 dagen duren voordat we je e-mail beantwoorden.

E-mail versturen