-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over levering
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingenVerkeerd/defect artikel ontvangen
Het spijt ons te horen dat er problemen zijn met je bestelling.
Neem binnen 28 dagen na de leverdatum contact op met ons klantenserviceteam met volledige details over het verkeerde artikel dat je hebt ontvangen en dan zullen wij dit voor je onderzoeken.
Als je contact met ons opneemt, stuur dan ook een duidelijke afbeelding met de tags en productcode door, zodat ons klantenserviceteam het verkeerde artikel kan zien, zodat we je beter kunnen helpen.
SWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.Vond je het nuttig? Yes No
Send feedbackBedankt voor de feedback. Wij zullen dit artikel verbeteren.
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
Retour
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden