-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over levering
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingenIk mis artikelen in mijn bestelling
Het spijt ons dat er artikelen ontbreken in je bestelling.
Voordat je contact opneemt met ons klantenserviceteam, zorg ervoor dat je je e-mails checkt. Wij zullen je op de hoogte stellen als artikelen afzonderlijk zijn verstuurd (als je bestelling meer dan één artikel bevat) of als een artikel niet op voorraad was tijdens het verpakken.
Als je je e-mail checkt en merkt dat er een “0” staat in de aantallenkolom op je factuur, betekent dit dat we niet over de voorraad van het artikel beschikten om naar je te sturen op het moment van verzending.
Als er op de leveringsbon staat dat een artikel in je bestelling zou moeten zitten, maar dit niet het geval is, neem dan contact met ons op. Zorg ervoor dat je alle informatie vermeldt over welke artikelen je denkt te missen, inclusief welke producten je al hebt ontvangen.
SWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.Vond je het nuttig? Yes No
Send feedbackBedankt voor de feedback. Wij zullen dit artikel verbeteren.
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
Retour
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden