-
Black Friday
-
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
-
Veelgestelde vragen
-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over levering
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingenMijn artikel is incompleet (ontbrekende onderdelen)
Het spijt ons dat er een probleem is met je artikel. Neem binnen 28 dagen na levering van je bestelling contact op met ons klantenserviceteam.
Wanneer je contact met ons opneemt, verzoeken wij je ons te laten weten wat er ontbreekt en een foto toe te voegen van de verpakking van het pakket/artikel waarop eventuele schade te zien is, zodat we het probleem beter kunnen begrijpen en je zo goed mogelijk kunnen helpen.
SWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.Vond je het nuttig? Yes No
Send feedbackBedankt voor de feedback. Wij zullen dit artikel verbeteren.
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
Retour
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden