Terug naar Sports Direct Nederland
Logo
Terug naar Sports Direct Nederland

Hoe kunnen we je helpen?

  • Bezorging & Ophalen
    • Leveringsmethoden
    • Veelgestelde vragen over levering
  • Bestellingen & Betalingen
    • Voltooide bestellingen
    • Bestellingen plaatsen
    • Productinformatie
  • Retouren en terugbetalingen
    • Retour
    • Terugbetalingen
    • Retourzendingen van merkpartners
  • Personalisatie
    • Personalisatie
  • Winkels en diensten
    • Sla informatie op
  • Mijn rekening
    • Aan de slag
    • Technische problemen
  • Sitebeleid
    • Algemene Voorwaarden
    • Ander beleid
    • Privacy - en cookiesbeleid
  • Contact opnemen
  • Bezorging & Ophalen
    • Leveringsmethoden
      Leveringsmethoden
    • Veelgestelde vragen over levering
      Veelgestelde vragen over levering
  • Bestellingen & Betalingen
    • Voltooide bestellingen
      Voltooide bestellingen
    • Bestellingen plaatsen
      Bestellingen plaatsen
    • Productinformatie
      Productinformatie
  • Retouren en terugbetalingen
    • Retour
      Retour
    • Terugbetalingen
      Terugbetalingen
    • Retourzendingen van merkpartners
      Retourzendingen van merkpartners
  • Personalisatie
    • Personalisatie
      Personalisatie
  • Winkels en diensten
    • Sla informatie op
      Sla informatie op
  • Mijn rekening
    • Aan de slag
      Aan de slag
      Hoe kan ik een artikel pre-orderen?

      Soms bieden we speciale producten aan om te pre-orderen, waardoor je de mogelijkheid hebt om deze artikelen te bestellen vóór de officiële lancering of voordat de voorraad voor iedereen beschikbaar komt. 

      Het pre-orderartikel, samen met eventuele andere artikelen die je voor die bestelling hebt geselecteerd, wordt verwerkt voor verzending zodra de voorraad beschikbaar is. Dit houdt in dat de gehele bestelling pas wordt verstuurd zodra het pre-orderartikel beschikbaar is. 

      We tonen data op de website voor de verwachte beschikbare datum voor onze pre-orderartikelen, maar deze kunnen veranderen en moeten als richtlijn worden gezien. Wij houden je op de hoogte zodra wij deze versturen. 

      Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, zal je bank een autorisatie van het bedrag op de bestelling plaatsen. Dit wordt op je afschrift weergegeven als een openstaand bedrag. Wij brengen pas kosten in rekening zodra de bestelling is verstuurd.

      S
      Shane is the author of this solution article.

      Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

      Feedback versturen
      Sorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.

      Vond je dit artikel nuttig? Yes No

      Feedback sturen

      Bedankt voor je feedback.

      Als je verder wilt uitweiden over hoe we deze inhoud kunnen verbeteren, kun je hieronder specifieke feedback delen met de auteur van het artikel.

      Let op: via deze feedback kom je NIET in contact met de klantenservice. Als u contact wilt opnemen, drukt u op Annuleren hieronder en vervolgens op Neem contact met ons op en volg de stappen.

      U moet nog contact met ons opnemen
    • Technische problemen
      Technische problemen
  • Sitebeleid
    • Algemene Voorwaarden
      Algemene Voorwaarden
    • Ander beleid
      Ander beleid
    • Privacy - en cookiesbeleid
      Privacy - en cookiesbeleid
  • Contact opnemen

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Een bestand bijvoegen
Annuleren
Aantal artikelweergaves