-
Black Friday
-
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
-
Veelgestelde vragen
-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over levering
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingen
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
Retour
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene VoorwaardenLevering en retourneren
De bezorgkosten komen bovenop de weergegeven prijs en variëren afhankelijk van de bezorgservice die je selecteert, het land van levering en de hoeveelheid/gewicht van de bestelde artikelen.
Als je bestelling zwaarder is, kunnen er extra bezorgkosten in rekening worden gebracht. Als voor een bestelling extra verzendkosten gelden, word je vóór de levering van je bestelling op de hoogte gesteld van de extra kosten. Je hebt de mogelijkheid om de bestelling te annuleren als je geen extra bezorgkosten wil betalen.
Hou er rekening mee dat wij momenteel niet kunnen leveren aan postbussen. Sommige artikelen kunnen niet worden geannuleerd of geretourneerd, klik hier voor meer informatie.
Bezorgopties
Wij streven er altijd naar om alle artikelen die op voorraad zijn zo snel mogelijk te verzenden. De maximale levertijd voor artikelen in het Verenigd Koninkrijk bedraagt 30 dagen, tenzij wij dit specifiek met je hebben afgesproken.
Levering van vooraf bestelde artikelen
Als je artikelen vooraf bestelt met een lanceringsdatum, reserveren wij je artikelen en houden we de hele bestelling vast tot de dag vóór de lanceringsdatum.
Gesplitste levering
We kunnen de levering van je bestelling opsplitsen in verschillende pakketten, afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad. Voor deze verzendmethode worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Annuleringsperiode voor online aankopen
Naast je wettelijke rechten (waarbij je 14 dagen vanaf de datum van levering van je bestelling/bestellingen de tijd hebt om ons op de hoogte te stellen van een annulering, gevolgd door 14 dagen vanaf de datum van kennisgeving om de ongewenste bestellingen te retourneren, heb je 28 dagen vanaf de dag nadat je artikelen zijn geleverd (of iemand de artikelen voor je heeft aangenomen) of nadat je je online gekochte artikelen hebt opgehaald in een van onze winkels om van gedachten te veranderen en de artikelen te retourneren terug naar ons.
Indien je bestelling bestaat uit meerdere artikelen of onderdelen die op verschillende dagen worden geleverd, dan eindigt de herroepingstermijn (voor je gehele bestelling) op de dag 28 dagen na de dag waarop de laatste artikelen of onderdelen bij jou zijn afgeleverd (of een persoon die je hebt aangewezen om de bestelling te ontvangen) Als je bestelling artikelen bevat die door een van onze directe leveranciers naar jou zijn verstuurd, kan de annuleringsperiode afwijken.
Raadpleeg hiervoor de dropship-/marketplace-voorwaarden.
Voor alle geldige artikelen die binnen de herroepingstermijn worden geretourneerd, kun je ons laten weten dat je je bestelling annuleert, maar dat is niet nodig.
Als je ervoor kiest dit te doen, neem dan contact met ons op of schrijf ons per post op:
Customer Returns
Unit B
Brook Park East
Shirebrook
UNITED KINGDOM
NG20 8RYGeef ons een duidelijke verklaring dat je wil annuleren en vermeld daarin je naam, adres, details van de bestelling die je wil annuleren en contactgegevens zoals een telefoonnummer of e-mailadres. Je kunt ook gebruik maken van het Retourformulier, maar dat is niet noodzakelijk.
Om het formulier te gebruiken, print je het , vul je het in, scan je het en e-mail je het naar ons of stuur je het naar bovenstaand adres.
Artikelen retourneren
Je moet je artikelen per post retourneren naar het Retouradres, uiterlijk 28 dagen na de dag waarop de artikelen bij je zijn afgeleverd (of iemand de artikelen voor je ontvangt) of je je artikelen ophaalt in een van onze winkelsom van gedachten te veranderen en de artikelen naar ons terug te sturen. Indien je bestelling bestaat uit meerdere artikelen of onderdelen die op verschillende dagen worden geleverd, dan eindigt de herroepingstermijn (voor je gehele bestelling) op de dag 28 dagen na de dag waarop de laatste artikelen of onderdelen bij je zijn afgeleverd (of een persoon die je hebt aangewezen om de bestelling in ontvangst te nemen). Eventuele retourzendingen zijn voor eigen risico. Voor je bescherming raden wij je aan om je artikelen per koerier of per bijgehouden post te retourneren. Je dient de eventuele retourkosten te betalen, behalve wanneer het verkeerde artikel naar jou is verstuurd of wanneer het artikel defect is. Indien een artikel door niet per post geretourneerd kan worden (bijvoorbeeld een hometrainer), rekenen wij ophaalkosten. De artikelen moeten zich in de originele verpakking bevinden als deze deel uitmaakt van de artikelen (bijvoorbeeld artikelen in dozen, kledingstukken en cadeauartikelen). Als aan een artikel een retourbeleid-swingticket is bevestigd, moet dit bij retournering nog steeds bevestigd en onbeschadigd zijn. Je bent wettelijk verplicht om redelijk zorg te dragen voor de artikelen zolang deze in je bezit zijn. Als je deze verplichting niet nakomt, kunnen wij een vordering tot schadevergoeding tegen je instellen. Dit geldt voor alle artikelen die geretourneerd worden.
Terugbetalingen
Wij betalen het volledige aankoopbedrag terug (of namens ons een terugbetaling regelen) voor alle artikelen die je retourneert, maar zullen van iedere terugbetaling een bedrag aftrekken dat gelijk is aan de eventuele waardevermindering van de artikelen als gevolg van het feit dat je met de artikelen omgaat op een manier die verder gaat dan toegestaan is. Het is belangrijk om de kenmerken en het functioneren van de zaken vast te stellen. Als je alle artikelen van je bestelling retourneert, zullen wij ook de kosten van de eerste levering aan je terugbetalen, maar slechts tot het bedrag van de standaard verzendkosten. We betalen geen Next Day-, Express-, Zaterdag- of ander premiumbestanddeel terug van eventuele bezorgkosten. Als je niet alle artikelen van je bestelling retourneert, worden de initiële verzendkosten niet aan je terugbetaald. Je krijgt je geld terug via hetzelfde betaalmiddel dat oorspronkelijk is gebruikt voor de aankoop van het/de geretourneerde artikel(en) (tenzij je uitdrukkelijk anders hebt ingestemd). Als je geen terugbetaling kunt ontvangen via de oorspronkelijke betaalmethode, wordt er een cheque uitgeschreven op het adres dat bij de bestelling vermeld staat. Je krijgt je aankoopbedrag terug, uiterlijk 14 dagen na de dag waarop wij de artikelen die je retourneert ontvangen. Zodra een terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je een bevestigingsmail met details over het bedrag dat is terugbetaald en de artikelen die we hebben teruggekregen.
Artikelen retourneren die verkeerd zijn verzonden
Stuur het artikel terug naar het Retouradres en vermeld duidelijk dat de reden van retour is dat het artikel verkeerd is verstuurd. Defecte artikelen In het onwaarschijnlijke geval dat je een defect product ontvangt, heb je recht op een van de volgende rechtsmiddelen:
Niveau 1: binnen 30 dagen na ontvangst van het defecte artikel kun je kiezen voor:
a. een reparatie; of
b. een volledige terugbetaling.
Het Tier 1-recht om te weigeren voor bederfelijke artikelen waarvan niet wordt verwacht dat ze 30 dagen meegaan, duurt slechts zo lang als redelijkerwijs mag worden verwacht dat dergelijke bederfelijke artikelen meegaan.
Niveau 2: als er meer dan 30 dagen zijn verstreken nadat je de artikelen hebt ontvangen, kun je aanspraak maken op reparatie van het defecte artikel (maar geen terugbetaling).
Niveau 3: als de reparatie niet mogelijk is, of als deze niet succesvol is of niet binnen een redelijke termijn aan jou geleverd kan worden, dan kun je ervoor kiezen om:
a. het defecte artikel te behouden en een prijsvermindering te claimen (het bedrag van de prijsvermindering is door ons bepaald, afhankelijk van wat redelijk is in de gegeven omstandigheden); of
b. retourneer het defecte artikel en eis een terugbetaling (maar hou er rekening mee dat als je de artikelen langer dan 6 maanden in bezit hebt gehad, deze terugbetaling kan worden verminderd om rekening te houden met het gebruik van de artikelen).
Als je denkt dat je een defect artikel hebt ontvangen, stuur dan de artikelen naar ons terug, inclusief de gegevens waar mogelijk met vermelding van:
- Je bestelnummer
- Productcode/productnaam
- Details van de fout
- Of je liever een terugbetaling of reparatie of vervanging wenst.
Wij zullen het probleem onderzoeken geretourneerde artikelen en je binnen een redelijke termijn per e-mail op de hoogte stellen van je terugbetaling of reparatie.
Wij zullen iedere aan jou verschuldigde terugbetaling zo snel mogelijk verwerken en in ieder geval binnen veertien (14) dagen na de dag waarop wij per e-mail bevestigen dat je recht hebt op terugbetaling voor defecte artikelen. De terugbetaling vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel dat je oorspronkelijk hebt gebruikt om de betaling te verrichten (tenzij je uitdrukkelijk anders hebt ingestemd). Als wordt bevestigd dat een artikel defect is, dragen wij de redelijke verzendkosten voor het retourneren van de artikelen, tot maximaal de kosten van de standaard bezorgkosten. We doen geen terugbetalingen voor Next Day-, Express- of ander premium-onderdeel van de levering.
Als je vragen hebt over het retourneren van artikelen, neem dan contact op met de klantenservice.
Retourneren en ruilen voor aankopen in de winkel
Voor defecte of defecte artikelen die in de winkel zijn gekocht, volg je de bovenstaande richtlijnen of retourneer je de artikel(en) persoonlijk naar een van onze winkels. Als je van gedachten verandert en het artikel is niet defect, stuur dan je ongewenste artikel(en) binnen 28 dagen na het plaatsen van de bestelling terug naar een van onze winkels, samen met het aankoopbewijs. Je krijgt dan een tegoedbon of omruiling aangeboden. Na deze periode kunnen wij geen retourzendingen meer accepteren. Dezelfde vereisten met betrekking tot het verpakken en verzorgen van artikelen zijn van toepassing als hierboven vermeld in het onderdeel voor online retourneren.
SWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.Vond je het nuttig? Yes No
Send feedbackBedankt voor de feedback. Wij zullen dit artikel verbeteren.
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden