-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over levering
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingen
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
RetourIk ben mijn winkelbon kwijt
Als je om wat voor reden dan ook je kassabon of tegoedbon niet meer hebt, kan het winkelteam deze misschien opnieuw voor je uitgeven.
Om dit te controleren, moet je:
- Retourneer het artikel binnen 6 maanden na aankoopdatum aan de winkel waar je het oorspronkelijk hebt gekocht.
- Laat de kassier je bankafschrift zien met daarop de transactie (bedrag, datum & tijd).
Als het langer dan 6 maanden is, of als je geen bewijs hebt van de betalingsgegevens, kunnen we je helaas niet verder helpen
MWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenSorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.Vond je dit artikel nuttig? Yes No
Feedback sturenBedankt voor je feedback.
Als je verder wilt uitweiden over hoe we deze inhoud kunnen verbeteren, kun je hieronder specifieke feedback delen met de auteur van het artikel.
Let op: via deze feedback kom je NIET in contact met de klantenservice. Als u contact wilt opnemen, drukt u op Annuleren hieronder en vervolgens op Neem contact met ons op en volg de stappen.
U moet nog contact met ons opnemen
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden