-
Bezorging & Ophalen
-
Leveringsmethoden
Leveringsmethoden
-
Veelgestelde vragen over levering
Veelgestelde vragen over levering
-
Leveringsmethoden
-
Bestellingen & Betalingen
-
Voltooide bestellingen
Voltooide bestellingen
-
Bestellingen plaatsen
Bestellingen plaatsen
-
Productinformatie
Productinformatie
-
Voltooide bestellingen
-
Retouren en terugbetalingen
-
Retour
Retour
-
Terugbetalingen
Terugbetalingen
-
Retourzendingen van merkpartners
Retourzendingen van merkpartners
-
Retour
-
Personalisatie
-
Personalisatie
Personalisatie
-
Personalisatie
-
Winkels en diensten
-
Sla informatie op
Sla informatie op
-
Sla informatie op
-
Mijn rekening
-
Aan de slag
Aan de slag
-
Technische problemen
Technische problemenWat u moet doen als u het doelwit bent van oplichterij
Als je een bestelling hebt geplaatst op een frauduleuze website in de veronderstelling dat het de onze was, begrijpen we de frustratie die dit kan veroorzaken. Hoewel we frauduleuze transacties buiten ons platform niet kunnen onderzoeken, hebben we stappen verzameld die je kunt ondernemen:
Stappen voor het melden van oplichting:
- Meld de zwendel: Neem contact op met Action Fraud ( https://www.actionfraud.police.uk/ ) en breng uw bank op de hoogte, vooral als er financiële informatie is gedeeld.
- Meld de zwendel online: Als de oplichtingssite zich op sociale media bevindt, meld dit dan via de tools van het platform en overweeg een waarschuwend commentaar achter te laten om anderen te waarschuwen.
- Controleer accountbeveiliging: Gebruik Have I Been Pwned ( https://haveibeenpwned.com/ ) om na te gaan of een van je accounts is gecompromitteerd. Update uw wachtwoorden onmiddellijk indien nodig.
- Wachtwoorden wijzigen: Bescherm je andere accounts door wachtwoorden te wijzigen, vooral voor accounts waar mogelijk dezelfde gegevens zijn gebruikt.
Als je bij ons winkelt, doen we er alles aan om je winkelervaring veilig te houden op onze website, in onze app en tijdens je bezoek aan onze winkels.
Als je twijfelt, raden we je aan om rechtstreeks via onze website of app te bestellen. Onze sociale pagina's zijn ook geverifieerd (blauw vinkje), dus kijk daar altijd naar om de echtheid te bevestigen.
MWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenSorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.Vond je dit artikel nuttig? Yes No
Feedback sturenBedankt voor je feedback.
Als je verder wilt uitweiden over hoe we deze inhoud kunnen verbeteren, kun je hieronder specifieke feedback delen met de auteur van het artikel.
Let op: via deze feedback kom je NIET in contact met de klantenservice. Als u contact wilt opnemen, drukt u op Annuleren hieronder en vervolgens op Neem contact met ons op en volg de stappen.
U moet nog contact met ons opnemen
-
Aan de slag
-
Sitebeleid
-
Algemene Voorwaarden
Algemene Voorwaarden
-
Ander beleid
Ander beleid
-
Privacy - en cookiesbeleid
Privacy - en cookiesbeleid
-
Algemene Voorwaarden